دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

۳۵۳ بازديد

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که میخواهید یک پیج دیگر در اینستاگرام داشته باشید کار سختی پیش رو ندارید و با استفاده از یک برنامه اینستاگرام به راحتی میتوانید همزمان تا 5 پیج را مدیریت کنید، قابلیت پذیرش تا 5 اکانت در برنامه اینستاگرام آپدیت جدیدی نیست و از قبل ها این امکان فعال بوده از این رو امروز میخواهیم در مورد ساخت اکانت دوم اینستاگرام و نحوه مدیریت چند اکانت در اینستاگرام صحبت کنیم.

 

 

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام :

خب برای ساخت اکانت اینستاگرام و اضافه کردن یک اکانت به برنامه اینستاگرام و همچنین مدیریت چند اکانت در اینستاگرام طبق مراحل زیر اقدام کنید. (البته در وهله اول ما نحوه اضافه کردن اکانت دوم را توضیح خواهیم داد که بعد میتوانید از همین راه اقدام به ساخت اکانت دوم برای خود کنید)

 

 

حتما بخوایند آموزش جامع: ثبت نام در اینستاگرام

 

1_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود شده و پس از وارد شدن، به صفحه پروفایل اینستاگرام مان رجوع میکنیم.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

2_ در قسمت بالای صفحه بر روی اسم اکانت خودمان لمس کرده که بعد از لمس کردن، کادر کوچکی باز خواهد شد که در پایین آن نوشته ای با عنوان add account وجود دارد که آن را انتخاب میکینم.

 

3_ بعد از انتخاب گزینه add account مستقیم به صفحه ورود به اینستاگرام هدایت خواهیم شد که در این صفحه میتوانیم اکانت دوم خود را با وارد کردن اسم پیج و پسوورد مربوط به آن، وارد پیج دوم خود شویم اما در صورت نداشتن پیج دوم میتوانیم از همین صفحه اقدام به ساخت اکانت دوم اینستاگرام خود کنیم.

 

4_ برای ساخت اکانت دوم نوشته sign up در قسمت پایین صفحه را لمس کرده و در صفحه باز شده نوشته آبی رنگ sign up with email or phone number را انتخاب میکنیم.

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

 

 

5_ در صفحه باز شده که صفحه ثبت نام میباشد میتوانیم از دو طریق اکانت دوم اینستاگرام خودمان را اضافه کنیم اولین راه ثبت نام با شماره موبایل میباشد و دومین راه ثبت نام با ایمیل، از طریق یکی از راه ها اقدام و سپس وارد مرحله بعدی میشویم.

 

6_ مرحله بعدی صفحه name and password میباشد که ما باید اینجا نام و پسوورد پیج جدید مان را وارد کرده و سپس کادر آبی رنگ next را لمس میکنیم.

 

7_ و در مرحله آخر، اینستاگرام برای ما به صورت پیشفرض یک اسم پیج پیشنهاد میکند که در صورت مورد قبولی، کادر next را لمس و در صورت تغییر اسم پیج، نوشته آبی رنگ change username را لمس میکنیم.

ساخت اکانت دوم اینستاگرام

 

بعد از انجام این مراحل ما وارد اکانت دوم خود در برنامه اینستاگرام مان میشویم برای اضافه کردن اکانت های دیگر نیز میتوانید به همین طریق اقدام کنید.

 

 

جمع بندی

کاربران کمتری هستند که بیش از یک پیج در اینستاگرام داشته و یا قصد اضافه کردن اکانت بیشتری برای خود باشند من به شخصه خودم یک پیج دارم اما اگر شما میخواهید اکانت های بیشتری را در اینستا مدیریت کنید با همین روش بالا به راحتی میتوانید پیج های جدید را ساخته و در برنامه اینستاگرام خودتان ثبت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.